Elifsaid pinar180 İki çocuğumdan sonra biraz ara verdim.3. İsteyerek oldu.Ama 3.den sonra istemiyordum.Çünkü özel çocuktu.4. istemeyerek oldu.Çok zordu.Desteksiz büyüttüm hepsini.Küçüğü çok şükür biraz büyüdü yeni yeni biraz düzene girdi.
monpetitlapin bisenakillisinzaten yani arada itiş kakış oluyor tabi 😁 özellikle onlar oyun kurduğunda karışırsa bozarsa sorun çıkıyor onun dışında özellikle kızım çok anaç