simseklivekalpli bisenakillisinzaten doğduğunda 😁 Daha doğrusu ilk hamileliği birkaç gün afalladım sonra benimsedim tabiki. başka şansımız mi var ki 🙈
monpetitlapin bisenakillisinzaten yaşları büyük kızım 4.5 yaşında oğlum 2.5 diğer kızım 14 aylık Ben 24 yaşındayım Yani bazen yetişiyor bazen yetişmiyor evim istediğim düzende olmuyor günü kurtarıyoruz sağ Salim buyusunler de gerisi hallolur diyorum artık🤷🏻
Lalegul56 bisenakillisinzaten annelik duyguları benimsemek hemen oldu da düzen oturtamadm 3 tane benımde ücüncü 3 aylık ama asla düzenimiz yok
pinar180 Elifsaid bu yaş farklarını planlı öı yaptınız yoksa. 2 den sonra daha doğurmam diyip 3 oldu spnra 3 dem spnra doğurmam diyip 4 mü oldu . Aralarında yaş farkı varda o yüzden soruyorum. Kolay olmuştur ama büyütmek böylede
Elifsaid pinar180 İki çocuğumdan sonra biraz ara verdim.3. İsteyerek oldu.Ama 3.den sonra istemiyordum.Çünkü özel çocuktu.4. istemeyerek oldu.Çok zordu.Desteksiz büyüttüm hepsini.Küçüğü çok şükür biraz büyüdü yeni yeni biraz düzene girdi.