[silindi] mamacitaa_ ayyy 3 gün önce öyle yaptım ıslatmayı unutmuşum, düdüklüde pişirdim. Lokum gibi olmuş 🥹
[silindi] sseydabal ben akşamdan ıslatırım soğuk suyla, 1 kaşık da un atarım içine. Ertesi gün mis gibi pişer
Blackcloud Bugün yaptım hiç ıslatmadan, öncesinde haşladım süzdüm. Daha sonra malzemeleri kavurup suyunu ekledim.😬
Blackcloud Blackcloud Hatta daha haşlanırken pamuk gibi olmuş, malzemeleri kavurup pişmeye bırakınca çok pişirmiyorum ki erimesin.
bianneo sseydabal of benim de migros tan aldığım öyle asla pişmiyor zar zor bitirdim bir daha asla ordan almam. Tadı da kötüydü. Geçen seneden olmaması gerekiyormuş fasulyenin o zaman pişmezmiş. Ben hep tanıdıktan alıyordum önceden en iyisi bilinen yerden almak