sseydabal ben ıslatmam hiç kuru fasulyeyi. Bimden saban markasını alıyorum bir kere haşlayıp suyunu süzüp yeni su koyuyorum. Kaynayınca soğanını koyuyorum içine. Pişmesine yakın salçasını, yağını ve tuzunu koyuyorum. 45 dk’da pişiyor
Yağını ve salçasını pişmeden koyunca pişmiyor