dilaninal İlk kızımın adı Hüma 😍 Tekrar kızım olacak inşallah sizce hangisi İdil : nazik ve sevgi dolu Mihra : hoşgörü sahibi,iyi niyetli ve iyiliksever, sevecen yapılı
egelibiranne dilaninal mihra daha güzel gibi yani ikisi güzelde ablası ile uyumlu olanı mihra bence 🫶🏻
CuteBadesMama dilaninal İdil isminde iki kız çocuğu tanıyorum ikiside çok ağırbaşlı ve güzeller. İsimlerinin hakkını veriyorlar.
coldplayy dilaninal İdil uzun zamandır hiç duymadığım bir isim, bence İdil🌻Mihra son dönemlerde popüler; aynı isimden çok olması tercihim değil, yoksa Mihra’ da güzel.
ElisaMom_ dilaninal ikiside çok güzel birini seçerseniz Mihra derim,22 gün önce bende ikinci kızımı kucağıma aldım adı Eflin belki fikir olur sizede 🥰🤭
glz2 dilaninal iki isim de çok güzel bizde kızımıza ayşe hüma ismini düşünmüştük sonradan fikrimiz değişmişti adıyla yaşasın inşallah minik🌸
zeynebimd Benim ikiz kızlarım var ikra ve mihra 🤭 çok beğenerek koymuştum mihra yı ama benim mihra çok sinirli cin bi kız haberiniz olsun
zeynebimd dilaninal valla bilemicem canım isim karakterlerine inanıyorum ben mesela ikra tanıdıklarım var çok yaramaz elde avuçta durmayan çocuklar benim ikra da öyle tam anlamıyla bir erkek çocuğu 5 dk yalnız bırakamıyorum 😇🤣