[silindi] KendiEvimdeDeplasmandayim bir kız anasi olarak her daim süsden püsten yanayım 1inci bana daha prenses elbisesi hissiyati verdi🤣
KendiEvimdeDeplasmandayim [silindi] güzel elbise gerçekten yürümüyo daha kendini belli eder mi elbise acaba 😂
Azyef KendiEvimdeDeplasmandayim cok guzeller fıkır olması acısından süslemelerıde nerden alacagınızı ekler mısınız
KendiEvimdeDeplasmandayim Azyef teşekkür ederim. Süslemeleri araştırmadım daha fotoğrafı pinterestten buldum sayılı balon her yerde var zaten, led ışık bizde vardı kurdeleler kalıyo sadece geri onları da araştıracağım bulamazsam ipini alır yaparım diye düşündüm ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim forumgurmesi çok teşekkür ederim, yürümeyen bebekler için o ikisi daha uygun 3olacak galiba ☺️🌸
SheDoesntCare KendiEvimdeDeplasmandayim 🥹ayy güle güle giysin minnoş ,şimdiden doğum günü kutlu olsun nice güzel yıllara 😇
KendiEvimdeDeplasmandayim aslanmomy 3ü alacağım büyük ihtimalle akşam eşim gelsin onunda bi fikrini alırım ☺️