KendiEvimdeDeplasmandayim Konsepti aynı böyle yapacağım. Sizce elbiseler güzel mi hangisi güzel ya da ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim [silindi] yaa teşekkür ederim 🌸 kararsız kaldım bende 2.de çok hoşuma gitti ama doğum günü için olur mu sizce ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim [silindi] teşekkür ederim ☺️ sonuncu olacak galiba çok zormuş bir şey bulmak
KendiEvimdeDeplasmandayim etkafa teşekkür ederim herkes onu beğenmiş onu seçeceğim inşallah sayfada güvenilirdir ☺️
[silindi] KendiEvimdeDeplasmandayim bir kız anasi olarak her daim süsden püsten yanayım 1inci bana daha prenses elbisesi hissiyati verdi🤣