simseklivekalpli Neredeyse 5 ay kadar meme reddi yaşadık arada istekle emdiği zamanlarda oldu ama toplasanız 1 ay etmez ve ben artık emzirmeye çalışmaktan tükenmiştim.Üstelik neredeyse hiç biberon kullanmamıştık 2-3 sefer dışında. İlk başta emmekte zorlandı ben tam olayı anlayamadım derken üstüne sütüm tayzikli gelmeye ve genzine kaçmaya başladı öyle olunca neredeyse bir 3 ay meme reddi yaşadık ve elimle sağmak,yaslanarak,yatarak emzirmek vs hiçbiri işe yaramamıştı zar zor biberonsuz atlattık süreci daha sonra 3.ay ile birlikte algıları açıldı en ufak seste emmek istemiyordu gözü hep etraftaydı yine bir çözüm bulamadım duşta,ayakta,pilates topunda hiçbir şekilde emmek istemedi bu sefer ki meme reddi daha ağırdı sadece uykuluyken emzirdim. 4.ay ile birlikte bu sefer de atak sebebiyle emmek istemedi bu ara biberon vermeye başladım çünkü artık çok yorulmuştum yine nadiren biberon ve uykuluyken emzirmeyle 5.aya kadar geldik. Şu an 6 aylık olmak üzere 1 aydır gayet istekli emiyor hiç geçmeyecek sanmıştım ama geçiyor benim gibi çözüm bulamayan anneler varsa merak etmeyin sadece bol sabır gerekiyor umarım siz kolayca atlatırsınız bu süreci bebeklerimiz de doya doya anne sütü alır 🍼🤍