Biz de 6. Gününden sonra meme reddi yaşadık. Sarılık olduğu için hastanede enjektörle mama vermiştik ama evde o şekilde vermek çok zorladığı için biberon (avent) kullandım, 6.güne kadar memeyi tutup emiyordu ama zar zor veriyordum yine. 6.günden sonra mememi tutmamaya başladı. 1 hafta her beslemeden önce bir emzirmeye çalıştım, hastanemdeki emzirme danışmanına 3 kez uğradım bu süreçte, yavaş yavaş mememi tutmaya başladı ama emmiyordu. Emzirme danışmanı mememi tuttuktan sonra enjektörle mememin ucuna süt sıktı, o şekilde biraz biraz emdi. Evde de denemelere devam ediyordm, giderek mememi tutma ve emme süresi arttı. Sol mememi tutmuyordu, onu da futbol topu pozisyonunda denedim ve hala öyle emziriyorum. Şuan 33 günlüğüz ve emiyor çok şükür. O bir hafta çok zorlu bir süreçti, sanki hiç emziremeyecekmiş gibi hissediyordum, yetersiz hissediyordum. Ama çabalayınca oluyormuş o yüzden umudu kaybetmemek lazım.