ketadenesha bende sizin gibi düşünüyordum acaba tek uyku yetersiz mi diye ama sonrasında araştırınca 1 yaştan sonra tek uykunun yeterli olduğunu öğrendim 1 gibi geçirip en en fazla 3 e kadar uyuması lazımmış bi de 3 de tamamen gündüz uykusunun bitirilmesi gerekiyormuş. Şuan bu kadar ısrarcı olması bence kesinlikle atak benim uykuya geçirmemde hiç bir sıkıntı yok sadece yaşına yeni girdiğinde oldu bi kaç gün, benim sıkıntı sayısız uyanıyor her yolu her şeyi denemiş biri olarak çocuğun derdi bi problemi olduğu zaman bu kadar uyanıyor bu çok net bi de gece beslenmesini kesmemiz gerekiyor sanırım. Meme de çocuklarda bi tür bağımlılık yapıyor işte desteksiz uyutmak burda en mantıklı olan şey geliyor insana çünkü gece de uyandıklarında ya mama ya da anneden destek istiyorlar şu işi çözersek olacak gibi 😂