Merhaba, kızım 1 yaşına yeni girdi. Fakat geceleri halen 2 saatte bir bazen saat başı uyanıyor. Emzik ve biberon kullanmıyor. Her uyandığında da emmek istiyor. Gündüz ortalama toplam 3 saat olmak üzere de iki uyku yapıyor. Bu dönemde benzer durumda olan var mı ? Gece uykusu konusunda artık çok yorulmuş haldeyim, uyandığında uykuya da sor dönüyor. 7 tane dişimiz çıkmış durumda fakat sürekli de diş ağrısı yaşamıyordur diye düşünmek istiyorum. Ne yapmak gerekir önerisi olan var mı ?