Pamukhanim_ belkide bebeginizin tam olarak karni doymuyor ve bu yuzden bu kadar hircin ve uykusuz doktorlar 9. Aydan sonra bile ek gidanin yaridan fazla alinmasi gerektigini soyluyor siz bence yemedikce psikolojik olarak ac kalkr dusuncesiyle emziriyorsunuz cocukta artik bunu biliyo, memeyi bi an once birakin belkide cocuk yemek yemege baslayacak bilemezsiniz.
Kimse ek gida surecine kolay kolay alismadi ki ama sizin biraz cabalamaniz lazim gibi geliyo bana, dis sancisida cekiyo olabilir belkide tetagil iyi gelmemistir mesela bize hic iyi gelmemisti