talhamamy Eminim her gününüzün zor geçtiğine. Hepimiz benzer durumdayız inanın. Çünkü kimse için kolay değil, kolaylık vadedilmedi de. Fakat geçecek; yerine yenileri geldikçe “o da dert miymiş” diyeceğiz. Zoru az da olsa kolaya çevirmek bizim elimizde olan bir şey bence. İşe kabullenerek başlamak gerek. Umarım her şey daha iyiye gider sizin için ve bu düşüncelerden kurtulursunuz.🌸