Bestergin bizde 10 aylığız 2 gündür geçmeyen ateşimiz var doktora da gittik acile de antibiyotik yazdı gönderdi ama içirip içirmeme konusunda kararsız kaldım calpol ve pedifen dönüşümlü veriyoruz 4 saat arayla o an geçiriyor ama sonra geri yükseliyor ılık duş falan aldırdım şimdi iyi geldi