Yani doktor ne olabilir ki tahliller temiz enfeksiyon desen yok vs diye şey ederken
Kızımdazamanında böyle olmuştu küçükkken böyle denmişti acaba mı doktor bey dedim
Evet olabilir bakalım ateş bitimi döküntü olur ise 6. Hastalıktır demişti yani ki öylede oldu … çok geçmiş olsun