mamacitaa_ aleynaez en korktuğum şey :) insallaj hiç ağrı acı hissetmeden kurtulursun ya zaten anestezi iğne vurulacağın için birsey hissetmeyeceksin
Mommyhann aleynaez ben gömülü çektirdim kesik atıldı haziran ayında hiç kormayın uyuşturdukları için hiçbirşey duymuyosunuz sadece biraz bastırabiliyorlar ondada acımıyor kendinizi strese sokmayın cok kolay geçicek
derinmavi57 aleynaez doktorun eline bağlı bence bir yirmilik üst dişim çekilirken çığlık attım diğerinde ise başka bir doktorla sadece iğneyi hissettim doktor geçmiş olsun deyince elini ayağını öpecektim hiç anlamadan 1 dk sürmeden çekti dişi