aleynaez korkacak birşey yok ağrı acı olmuyor ki. Ki benim kadar diş hekimlerinden korkan biri olamazdı 😄 9 yaşından beri dolgu çekim işleriyle falan uğraşıyorum o yüzden küçüklükten beri aşırı aşırı korkardım ama 20lik diş o kadar zor çekildiği halde işlem sırasında falan çok rahattım. Sadece ağzımı açık tuttugum için çenem agrimisti o kadar. Sonrasında da biraz sızlama oldu ona da ilaç kullandım o kadar