asya343 biz şuan 5.5 yaşındayız uzun zamandır biz de çiğneme tableti burun açma oda nemlendirici burun spreyi alerji şurubu kullanıyoruz doktorumuz ameliyat etmek istemiyor ama bu sene Eylül ayı girdi gireli cocugmun uykusunda nefesinin kesildiğini farkettim ertesi güne randevu alıp götürdüm şaka gibi nefes alacak yeri kalmamış çocuğumun bademcikleri şişmiş ama iltihap yok geniz akıntısı balgam mükemmel seviyede doktor ilaçları değiştirdi 1 ay daha bakalım olmadı operasyon dedi sürekli oguruyor yemek bile yiyemiyordu şükür biraz daha iyiyiz ama ben geniz eti ve bademciklerinin alınması taraftariyim çünkü 2 ayda bir mutlaka antibiyotik kullanıyoruz benim 8 aylık bebeğim de var hastalık döngü haline geliyor okullar da açıldı malum alerjik çocuk çok zor ya