Oğlum 23 aylık 1,5 yaşında kbbye götürdüm doktor geniz eti olduğunu , yaşı küçük olduğu için öncelikle ilaç kullanırız geçmezse cerrahi işlem uygulanır dedi . Salı gününe randevumuz var götüreceğim 1 haftadır çocuk yatamıyor burnu açık ama çok zorlanıyor ,birde kış ayları gece öksürüğümüz çok oluyor geçen sene bi daralma yaşadı cortair ventolin kullandık bu sene de mevsim değişti yine başladı .Çok şükür nefes darlığı tıkanma sorunu yok arada bi hırıltı oluyor oda balgamdan sanırım genzi aktığı için .yatmadan Burnunu açıp hava veriyorum ,acaba geniz etinden mi kaynaklı bu öksürüğü onu merak ediyorum var mı başına gelen 🥺🙏🏻