Sakura-chan Annesininpogacayanagi Mammakup epidural ile spinal farklı şeyler . İkiside sezaryende tercih olarak kullanılabilir. Birisi omurgaya yapılırken biriside omurların arasına yapılır. Epidural de baş ağrısı falan olmadığı söyleniyor.
Zeynept Mammakup neden epiduralle sezeryan yapıldığnı kabul etmiyorsun ki? 😂 ben çünkü eminim. İkisindende sezeryan yapıla bilir internettende baka bilirsin. İki anastezininde arasında farklar var ama ben medicalde oldum orda spinal yapmıyorlar
deletedmom719 Meltemtt96 o ağrıyı asla unutamam hayatım da öyle ağrı öyle acı yaşamadım ben. Ölüyorum sandım ama şükür 6 gün sürdü sonra geçti. Hastaneye gidip serum yemiştim biraz iyi gelmişti ama hemşire çok normal bir süre sonra geçer birdaha hastaneye gelme yeni doğum yaptın enfeksiyon kaparsın demişti.
Yusufalim Allahim dusmana vermesn kabus gibiydi merak etme ama geciyor bol filtre kahve ve bitter cikolata birde uyumaya calis beni kahve etkilemisti hic uyiyamamistim bu yuzden cok gidip gelip serum taktirdim kendime
BuseCan Meltemtt96 bol su ve kahve iç canım 😊 bende bel ağrısı oldu 1.5 ay sonra hala ara ara oluyor 2.5 aylığız şimdi 🙏🏻
[silindi] Zeynept kız yok be Hamile kalmadan önce bile sezayan dedim 😂 sonra iste tüm kontrollerde sezaryen dedim ama kesmedi beni 😂🤦♀️
leylak1990 Meltemtt96 ben çektim ama başım agridikca sıçtım ama nerdeyse günde 5 lt su tükettim 1 günde gecti
Gastronomiss Meltemtt96 doğumdan sonra başım ağrımadı ama şu an hem bel hem baş ağrı yapıyor inanılmaz kötü 5 ay doldu doğum yapalı o zamsnlar bu muymuş spinal ağrısı diyordum ama şimdi anlıyorum ağrısı çok oluyor diyenleri
zumramomm Meltemtt96 8ay oldu spinal anestezi ile doğum yaptm toplasan 2-3kere basım agrimistir çok çok sonra.normalde de hiç basim ağrımaz çok şükür
Meltemtt96 Humeyra61 ayni şekilde ayağa kalkınca çok fena oluyor uzanınca hiç bir şey kalmıyor. Bugün 5. Gün hala geçmedi 3 tane ayrı Ağrı kesici kullanıyorum fayda etmiyor
Meltemtt96 Humeyra61 ben de öyle hiç geçmeyecek gibi . Geçmeyecek diye çok korkuyorum bebeğimi bile yatarak emziriyorum
Humeyra61 Meltemtt96 geçiçek kuzum bol sıvı tüket ve bolca kahve o hızlandryr iyileşme sürecini geçer hemen inşallah 🤲🏻
Defnemmm1133 Meltemtt96 Benim 1 hafta sürdü size tavsiyem günde 2 ya da 3 kupa nescafe gold içmeniz ve de bol su tüketmeniz günde 3 lt su içmeye çalışın bu şekilde atıyor vücut