Meltemtt96 epidural spinal aynı zaten. Belden uyuşturma. Bende öyle oldum. Ve doğumum cok güzel ve cok kolay geçti. Doğumdan sonrada gunde 2-3 tane nescafe iç agrını alır dediler. Ve gerçekten de öyle hiç ağrım olmadı doğru düzgün. Bir tek öksüremiyodum yastık bastırıyodum karnıma o kadar. Doğumdan 4 gun sonrada iyileştim. Başımda agrımadı.