snyck hlytkl gorumcem ve arkadasim aldi zamanında paraları verildi sorun yasamadılar birinin cekilisli diğerinin pesinatli
eserekli_kiz11 hlytkl bem aldm kesinlikle kurasiz sisteme yazilin biz cekilisliye girdik lanet ettim resmen
Deletedmom_897 hlytkl Peşinatlı da olsa 5 aydan önce vermiyorlar .Biz de katılimevime girdik araba icin nisan ayında teslim .
snyck hlytkl 5 aydan önce vermiyorlar diyelim 1milyon istediniz ayda 40 bin ödüyorsunuz 1milyonun yuzde 40ini onlara 10.ayda vermiş oluyorsunuz o zaman 10.ayda parayı çekebilirsiniz diyelim ki ayda 25 ödüyorsunuz o zaman paranızı 16.ayda alırsınız istediğiniz paraya ve ödeme miktariniza gore değişiyor ama sabit olan 5.aydan önce alamazsınız ve yüzde 40ini tamamladıktan sonra alabilirsiniz bu yazdiklarim peşinatsiz icin.pesinatli tam hatirlamiyorum yuzde 27 yada yuzde 35 peşinat şartları vardı galiba örneğin 1milyon istiyorsunuz 350 bin siz verdiniz ayda 25 ödeyeceksiniz normalde 2.ayda almanız lazım ama 5.aya kadar vermiyor
zezelik85 Biz eminevinden araba aldık. Bizimki kurasızdı 500000 lik araba için başvurduk ödemelerimiz 45 bin civarıydı . bir de giriş yaparken belli bir ücret ödüyorsunuz 36 bindi sanırım. 6. Ay aldık zaten daha erken alamıyorsunuz. Sıkıntıları şunlar ; kesinlikle akraba aileden araba alamıyorsunuz. Bir de arabayı alacağınız kişinin bu sistemi bilmesi ve güvenmesi gerekiyor çünkü noter işlemleri belli bir saatte kadar olmazsa para ertesi gün satan kişiye yatıyor. Galeriler bu sistemi bildiği için yapıyor ama çoğu kişi güvenip satmaz bu şekilde. Bir de aldığınız aracı kendileri sigorta ve kasko yapıyorlar. Normalden biraz yüksek tutuyor. Ben şahsen tekrar girmem bu sisteme. Biraz karışık oluyor ama aldık mı aldık o açıdan güvenilir
hlytkl zezelik85 Sizin mevla da yüksekmiş biz 1 milyon 1,5 milyona falan girmeyi düşünüyoruz bu devirde birikim olması imkansız kredi faizlerine yüksek mecbur bunlara başvuracağız artık
eserekli_kiz11 hlytkl evet aldim ama 2021 yilinda eve yazildik daha cekilis cilmadan fiyatlar uctu arabaya cevirdik bekle bekle çıkmıyor pesinat arttirdik artk oyle aldm ama yine cekilisle cikmadi artk cekilis hakkikiz bitti onlar verdi temmuz ayinda aracimi aldim kesinlikle cekilise girmeyin cekilissiz olan mantikli
hemm Eminevimden hem, araba hem ev aldık memnunuz araba için kurasız olana girmek daha, mantıklı bence
hemm 01_bebisko arabayı bekarken Bi yazıldık aldık 2021 yılında ablamda ev aldı evlenincede eve yazıldık eşimle hala, ödüyoruz ama çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık biz ♥️. Yaşayan, insan, da çok, ama