mavi091 canım çekinecek birşey yok bebeğimiz için yapılması gereken yan etki örnek biraz ateş yapıyor ilk aşıda oluyor o da çok yüksek değil 38 lerde falan bacakta beze gibi oluyor yani bunlar benim bebeğimde olan yan etkiler ateş en fazla 3 gün içinde geçiyor zaten bacaktaki masaj kolonya pamuk yaptım doktor önerisi ile oda geçti