Merhabalar,
Çocuk doktoruna devlet hastanesine gidiyorum. Menenjit aşılarını çocuk dr reçeteledi. Sağlık ocağında yaptırırsınız dedi. Sağlık ocağı da rotayı yaptı ama menenjit için yapmıyoruz, özel aşıları yapma zorunluluğumuz yok dedi. Çocuk dr yapmak zorunda il sağlık müdürlüğüne şikayet edin diyor.( bu benim problemimin çözümü değil.) sizler menenjit aşılarını nerede yaptırdınız ?