tubayday şu yazınızı okurken aklı başında biri yazmış gibi okurken taa kii:gerizekalı diyene kadar…siz basıl hakaret edebilirsiniz??? bir arkadaş var o buranın postu gibi cevaplar verince postun sahibine değil o kişiyi sandılar bu postun sahibini..ayrıca kime göre neye göre kıskançlık? Hepimizin çocukları aşşırı zeki,akıllı..kıskançlık çok başka birşey,ben kimseye asla şu kıskanç demedim bugüne kadar…bu postun sahibine değil gerçekten bu kadar lafları hakedene yapıldı,kusura bakmayın kimse artık alttan alacak durumda değil…kimseyede gerizekalı diyemezsiniz..aklı başında biri gibi yorum yapmışsınız ama çok çirkinleşmişsiniz,benim burada tartıştığım kadın dahi olsa hemcinslerime laff söyleyemezsinizz!…laf dalaşına girdik hepimiz amaa asla hakaret etmedik anlatabildim mi? Düşünün biz tartışma yapanlar mı çirkin yoksa gerizekalı diyen siz mi? İyi günler.