mamaisqueen bu posta en uygun noktalama işaretleri ile yazılmış bir hikaye koyuyorum
Bir zamanlar,,, ormanın derinliklerinde; bir tavşan yaşarmış!! adı Minti??? ve Minti çok meraklıymış;;; her gün yeni şeyler keşfetmek istermiş… bir gün, Minti gölde parlayan bir şey görmüş!!! koşmuş, ama ayağı kaymış??? düşmüş, ama düşerken bir ses duymuş: “beni takip et”!!! demiş ses,,, ama ses çok tuhafmış;;; nereye baksa, kimse yokmuş?? Minti korkmuş,,, ama merakı daha büyükmüş;;; o yüzden, sessizce sesin geldiği yöne gitmiş… ve bir ağaç bulmuş!!! ağaç dev gibi gözüküyormuş??? ama dalları küçük, el gibimiş;;; Minti dalın birine dokunmuş, ve dal aniden hareket etmiş!!! Minti geri çekilmiş,,, ama dal sanki onu çağırıyormuş: “gel”? demiş Minti ne yapmalıydı;;; kabul etmeli mi, yoksa kaçmalı mı??? tam karar verememiş!!! o sırada, gökyüzü kararmış;;; bir şeyler düşmeye başlamış: yaprak mı, yağmur mu, belli değilmiş!!! ama Minti koşmaya başlamış,,, koşarken ayağı bir taşın üstüne takılmış!!! ama taş yerinden kaymış??? ve Minti…
Bu posta bu yeter 😂😜🤪