mom97X ağrısı oldugunda uyandıgında kullanın yatmadan önce ağrısı yoksa vermeyin yinede ağrısı varsa tabiki ilaç kullanmaktan bende kaçınmam arkadasınız bence ağrısı oldugunda kullanın diye öyle demiş olabilir yatarken ağrısı yoksa bende vermezdim diş döneminde tetagil kullandım 2 cocugumda onuda deneyin yan etkisi yok ve etkili bir şey içinde bayada var diş dönemini ben onunla geçirdim