Kızım azı dişlerinin çıkması sürecinde. Baya ağrılı geçiyor. Uyuyamıyor ve huysuz sürekli.
Geceler uyumadan ağrı kesici veriyorum, Pedifen veya Calpol.
Doktorumuz ara ara pedifen verin demişti zaten.
Bi arkadaşım hayır sık sık verme çok zararlı ve dişlerine de zarar verir dedi. Ama ben sadece gece uyutmadan veriyorum ve bu dönem çok ağrılı ona da günahım geliyor çok rahatsız.
Sizce yanlış mı yapıyorum ?