alpege_ pinkfloyddd evet sehir hastanesinde genel anestezi yapacagi soylendi 12 sinde kan alinacak 13 unede sunnet planladilar insallah kolay gecer :(
peraa12 mine61 tam 1 buçukyaşında yaptırdım ama şimdiki aklım olsa Allah bir daha nasip ederse doğar doğmaz yaptırmayı düşünüyorum
peraa12 mine61 genel anestesi ile oldu ama ilk gün baya kötü geçti daha narkozluyken saatlerce ağladı
aslanilebenan seros3535 emziremiyorum yani süt gelmiyor artık :/ ona da bi çözüm bulamadım bu da ayrı bi sorun
betulhanim 29 günlükken yaptırdık. Dikişleri çok hızlı iyileşti gerçekten ama açığa çıkan uç kısım bezden çok tahriş oldu, orayı toparlamamız bir 15 günü buldu.
aslanilebenan seros3535 teşekkür ederim hepimiz için öyle sağlıklıca büyütelim inşallah bebeklerimizi