Seryy_ egelibiranne maalesef öyle toplu alıyorum ben Migros’ta çoğu zaman indirime giriyor takip edebilirsiniz denemek amaçlı aklınızda olsun 😊
egelibiranne [silindi] olmazsa son çare artık 🥺 yoksa gerçekten hasta olacak diye korkuyorum. Fark ettiğim an değiştiriyorum tabi de fark edemediğim zamanlar 🥺
babyisleeping egelibiranne en sızdırmayan prima premium care. Molfix premium (beyaz paket) olanda mavi molfixe göre iş görür
egelibiranne babyisleeping Molfix premium kullanıyorum ama maalesef sızdırıyor. Gündüz bile otururken kaka yaparsa sızıyor
babyisleeping egelibiranne her bebek farklı sanırım benim bebeğim 9 aylık olacak molfix premiumda sıkıntı yaşamadık çok şükür. Kanatlarını iyi bantlamak ve bedenine uygun kullanmak gerekiyor biz 5 numara kullanıyoruz
kaandurumoms egelibiranne kızım 6 aylık 9 kg ben 4 beden molfix kullanıyorum göbrk deliğinin üstünü kapatıyor komple hiç sızdırma olmadı
kalbiminbebegi egelibiranne ben molfixden memnun kalmadım bi kez bez bitince mecbur almıştık çok acayip bi yapısı var yamuk yumuk oluyor bide premium serisiydi ben hep baby turco kullanıyorum sabaha kadar değiştirmiyorum bezini hemde gece kaç kez kalkıp mama içen bi bebeğim var çiş yapıp duruyor dolduruyor bezi çok memnunum baby turcodan
bilgisayarcikiz Maddi durumunuz iyiyse Pampers harmonie öneriyorum şiddetle. Onun bir tık alt kalitesi prima premium care. İkiside sızdırma yapmıyor 10 kere de çiş yapsa kuru kalıyor gece boyunca.
kayipbaliknemo bilgisayarcikiz Prima premium care kullanoyoruz doğduğundan beri 2 aydır sızdırıyor 19 aylık dediğiniz diğer bezi merak ettim
TalentedMom egelibiranne molfix kullanıyorum ben de bebeğim 3 aylık olacak arada sızdırıyor ama çok değil bazen unutuyorum değiştirmeyi ondan oluyor
bilgisayarcikiz kayipbaliknemo Ben ağırlıklı olarak harmonie kullanıyorum prima bile kalitesiz gelmeye başladı elime inanın, sadece pahalı bir bez. Eğer fırsatınız olursa denemenizi tavsiye ederim 🌸
nervin26 egelibiranne prima primıum caree 8 aydır kullanıyoruz doluyor bez 3 kılo oluyor ne sızdırma nede bir ıslaklık gorduk pahallı evet ama cok cok memnunuz en azından gece aklımız bezinde değil