nurtuba60 son çare bende öyle yapıcam gibi. Bir kere bile çiş yapınca almak lazım, ikinci direkt sızıyor 🤣 hele bi ara 3-4 aylık yoktu sanırım, sürekli kucakta ya. Bezini değiştirdim eşim kucağına aldı, kıyafetle birlikte bezde kaymış yada toparlanmış sanırım, yaptığı çiş olduğu gibi eşimin üstüne geçti 🤣 sanki bezlememiş gibi 🤦🏻♀️