prensesanesi01
Yok baştan sona çekim yapmıyorum zaten profesyonel anlamda da çalışmıyorum sadece kendi çevreme sevdiklerime yapıyorum özel günlerde . Krem şanti kullanıyorum . Sıvı kremayla çırpıyorum katı bir kıvam oluyor daha sonra sütle açıp kendi kaplayacağım kıvama getiriyorum hem malzeme artıyor kaplama için hemde çatlama yada köpüklenme olmuyor . Birde kullanacağım zaman çırpıyorum asla buzdolabında bekletme 🙏🏻✨