AtesPerisi o kadar duygulandım ki okurken 🥹🫶 bende 2023de aldım kızımı kucağıma ameliyata girerken hiç korkmadım içimde korku değil heyecan vardı kıpır kıpır hatta o kadar hızlıydı ki bi anda aselimi gösterdiler bana ben ağlarken bebeğim de etkilendi ağayarak odaya götürdüler sonra 15,20 dk gbi bi süre de bende odaya geldim ilk deneyimin ve tecrübesizliğin ilklerin olunca insan korkmuyor ama eğer nasip olursa tekrar anne olmak, bu sefer herşeyi biliyor olcaksın endişeli biraz korkulu :) sizin ameliyattan sonra odaya gelinceki deneyimleriniz nasıldi acıniz ameliyatta hissettiniz mi bi şeyler? İlk sezeryana göre 2.arasında fark var mı 🥹🫶