ikiaslanannesi annelik tam bi delilik. 3 yaşında ve 7 buçuk aylık 2 kızım var dün akşam babanesinde kalmak istedi bıraktık orda eve geldik. Küçüğümü de bıraktık oyuncaklarla falan oynarken bizde meyve yedik. Ah dedim hazel olsa böyle sakin oturabilirmiydik güzel bi his gibi geliyo ama onun yokluğunu düşünürsem de gözlerim doluyo kalbim acıyo o oluşunda biz rahat oturmayalım diyorum. Tam olarak böyle bişey işte yanımızdayken gitsin isteyip gidincede gelsin istiyoruz 🥰