gmztt emosss__ sanırım cevremizden gördüklerimiz ve kendi duygularımızla sadece tedirgin olup acabalarda kalcak gibiyiz. :) Benim de arkadaşlarım var 2ci cocuğu olan aklın varsa birde kal rahatını bozma diyorlar 😂 şaka maka dediğiniz gibi aynı duyulardayız
gmztt Poncikkkk kıskanclık illa ki olcak hep ilgi minikte olcağı için :) zamanla alıştıkca bence düzelir. Tek başın bakmak zor gurbette misiniz ? Doğumunuz nasıl geçti sezeryansa eğer 2cez nasıl ilkine göre ?
Poncikkkk gmztt gurbette değilim annem yakın ama rahatsız sürekli gidip gelemiyor kaynanam sehir dışında ama o sürekli yanımda klmasın daha iyi bebekle ilgilenmiyorm bile sezeryan dogum yaptım hastane farkı mı bilmiyorum ikincide mahvoldum
SuMisalii gmztt kızlarımın arası 23 ay. Şuan büyük 3 küçük 1 yaşinda. İlk bi kaç ay zor geçse de iyi ki diyorum. Zaman çok hızlı ne ara 1 yaşına girdi bilmiyorum 😍
cauuv2 gmztt 36 da dogdu, sükür geçti aynı yerden kesiyolar evet, spinal oldum aslında uyustum ama nasıl oluyosa herseyi net hissettim bagırdım agladım uyutmuslar sonra uyandırdılar uyandırılınca kustum bitirin diye bagırdım bi hafta kendime gelemedim
gmztt cauuv2 uyuştuğu halde hissetmeyi bi kaç kişiden daha duymuştum acı yok ama hissediyorsun çekiştirmeyi bastırmayı hatta mide bulantısı oluyormuş tranva olarak kalmaz inşallah 🌸
cauuv2 gmztt acı vardı çekiştirme ne ki kestiklerine kadar hissettim bagıra bagıra inlettim orayı, daha hamilelige tövbeler ettim cok da büyük konusuyorum defter kapandı allah bu iki bebişime uzun saglıklı ömür versin ama bitti dahası yok🙏🏻
gmztt Poncikkkk inşallah zor süreçleriniz hızlı gecer 🌸 doğumunuz nasıl geçti? 2.ci kez sezeryan mıydı ?
hepyerdeyizz gmztt ikinci bebişim 7 aylık olmak üzere 29 aylık oburude . Zaman zaman zorluyor Mesela hastayken Onun disidna gersiis inan bir şekilde gidiyor hata ikincibin ne zaman buyudugunden haberin olmuyor bile . Kucukgede atak zamanı zorluyor . Büyük oğlum sürekli aglliyor derdi ne anlamadım küçüğü korkutuyor sgaluinca çok darlaniyorum . Bu gibi ara ara durumlar oluyor sma bence her çocuğun kardeşi ilerde bir dayanağı olmalı ki adayı açmamak daha iyi yaş farkı açıldıkça çocuklar arası geçimsizlik çok fazla oluyor . Mesela biri oyun oynamak ister biri yeni okula başlamıştır karşılık göremez sinirlenir falan
gmztt hepyerdeyizz kesinlikle katılıyorum 🫶 İlk zamnalrınız nasıl geçti ? 2ci kez ameliyatınız ? Deneyimlerinizi paylaşır msınız 🌸
hepyerdeyizz gmztt normal doğum yaptım . ilki çok çok zordu ölümden döndük ikimizde ama çok şükür ikinci Kolaydı kesi vs yoktu . İlk zamanlar daha kolaydı aslında uçağı ihtiyacimi karsilayip yatiroyodum buyukle vakit geciriyorduk . Bı kaç kez hastaneye yattı ufagim O süreçte Biraz zorlandık buyugumle bağımız zedelendi gibi geldi bana çünkü hiç ayrı kalmamıştık bı kaç saat bile zor kalmissiz dir kucugum 15 günlükken hastaneye yattik 8 gün 2 aya yakın tekrar yattık o sırada biraz zedelendk 🥹Zorlukları elbet olucak ama güzellikleri daha çok say say bitmez 🩷
gmztt hepyerdeyizz 🥹 zor süreçleriniz geçmiş zaman hızlı akıyor ilk 40 günü atlınca daha rahat oluyor sonra zaten anlamıyorsunn ne zmaan yaşına girmiş 🫶
hepyerdeyizz gmztt 7 aylık olacak 6 sında ama inan bebekligini hatırlamıyorum desem yeri . 4 . Ay atagi hariç 😁😂çok çektirdi çekti o zaman