gmztt ilk oğlum 28 aylık ikinci oğlum 3 aylık isteyerek oldu ama araları 2 yas ve cok zorlanıyorum büyüğün 3 yas sendromları basladı asla laf anlamaz uyumaz yemek yemez modunda, kücügü de kolik midir nedir anlamadım hep bi ağlak ama şükürler olsun 1 seneye rahatlarım diye moral veriyorum kendime, yorucu destekcim olmasına ragmen herkes evine gitti mi tek kalan benim sonucta ama güzel dost olacaklar hala da iyiki böyle olmus diyebiliyorum😂