Koç burcuyum. Hisleri kuvvetli olur derler. Milattan Önceki yıllarda yaşasam cadı diye diri diri yakarlarmış beni. 😂 En gıcık olduğum özelliğim ise; bir olaya aşırı yükselmem, kendi kendime gaza gelip sakin kalamamam. Olay benim istediğim şekilde kendiliğinden sonuçlanınca da ben niye fevri davrandım diye kendime ayriyeten kızıyorum. 🥴