fyznaykn benim de oğlum son anda koç burcu olarak doğmaya karar verdi 😂 6 ay 14 günlük ama az buçuk kendini belli ediyor yükseleni de ikizler 😂 mecburi bir erken doğum olmasaydı en azından yükseleni ikizler olsun istemezdim çünkü koç burcu ve yükseleni ikizler asla düşünemiyorum 😂 ben oğlak burcuyum yükselenim de başak 😂😂 eşim boğa burcu yükseleni bilinmiyor. Bütün boynuzlular toplandık artık bakalım kimin inadı baskın çıkacak 😂