beyazzkuguu
beyazzkuguu Tabii ki aşılabilir birşey, eşinizin yanında stres oluyorsunuz ve ekstra heycanla beraber bacaklarınız titriyo, kursa başladığınızda ders aldığınız hocaya alışacaksınız, araca alışacaksınızki kurs araçları daha kolaydır normal araçlara göre, eğer hocanızda sizi stres ediyorsa kursa bunu bildirim ve hoca değişikliğine gidin başlangıçta en azından ice kavrayana kadar yanında rahat ettiğiniz bi insan olmalı, kesinlikle manuelden almanızı tavsiye ederim otomotik alırsanız herhangi bir ihtiyac durumunda manuel kullanamazsınız yasak ama manuel alırsanız otomotikte sürersiniz. bu arada parkta debriyaj kullanımı cok kolaydır cünkü ayağınızı debriyajdan çekmiyorsunuz yani arabayı stop ettirmek çok zor. stop edeceğini anladığınızda hızlıca debriyaja tekrar basın. baska sorularınız olursa her zaman yanıtlarım