[silindi] beyazzkuguu arabayı kaldıramadıktan sonra zaten ehliyete yazılmanın ne anlamı var ki Ay ne alaka ogreneceksin 😄 bu kadar cabuk pes ediyosan git sildir ne diyim😃
beyazzkuguu [silindi] evet haklısınzı. Zaten o kadar umutsuz bir karakterim ki ya… hemen hemen pes etmeye hazırım bu huyumdan nefret ediyorum
beyazzkuguu SuMisalii ya merak ettiğim şu aslında arkadaşlar. İlk başta sizler de öğrenirken böyle sorun yaşadınız mı. Herkesin sorun yaşadığı farklı bir nokta vardır ama bu sorun aşılabilir bir şey mi. Tarif ettiklerinizi ekran görüntüsü de aldım tekniğini biliyorum. Eşimde defalarca kez anlatıyor ama bende o ikisi arasında dengeyi sağlayacak hissiyat olmuyor. Anca şansa denk getirirsem arabayı bağırta bağırta kaldırıyorum 🤣 yani buna kabiliyetim mi yok ayağım zamanla alışacak mı ? Böylr bir sorun yaşadınız mı sizlerde istop ettirdiniz mi zamanla aşabilir miyim pratikle bunu merak ediyorum. Yoksa otomatiğe döneceğim gibi :) TalentedMom zuhalsebu Hep_oyle_olur_zaten 50krsvertirreekk ekins ikikussannesi emiyomu annelife karan3535 emiyomu [silindi] zehross00 gg3848 Noname21 avkatanne Puahahah _YanakReisinAnnesii benguzeynep mmutluuu accountant seros3535 GezginPaNDa allwrite Hayallerhayatolsa emooo
beyazzkuguu Noname21 ee her zaman otomatiği nerde bulalım manuel mantıklı ama becerebilene (şüpheli )
accountant beyazzkuguu heyecan yapıyorsun muhtemelen debriyajdan yavaşça çekerken gaz vermen lazım keşke hiç uğraşmayıp otomatiğe yazılsaydın bende kırmızı ışıklarda heyecan yapıp stop ettiriyordum korna çalanlar yüzünden gittim arabayı değiştirttim
beyazzkuguu accountant evet heyecan yapıyorum sanıyorum. Tekniği biliyorum ama uygulamada bir denge sağlayamıyorum anlayamadım ya fazla ya eksik yapıyorum
beyazzkuguu Noname21 sağol kanka saçma olduğunu ben bilmiyordum 🤣 benim sorunum vitesle değil ki kaldırsam vites kısmını hallediyorum da 🤣
allwrite beyazzkuguu otomatik viteste debriyaj yok ya, o yüzden öyle yazmıştır. :) Eşiniz tahammülsüz biri belli ki. Ben de eşinizden değil özel hocadan ders almanızı tavsiye ederim. Başaracağınıza eminim. Biraz daha gayret ve sabır. :)
Noname21 beyazzkuguu bir kere özel ders alsan halledersin Bende ehliyeti manuel aldım ama otomatik arabam yani arabayı kaldırmak zor değil muhtemelen boğuyorsun arabayı yumuşak davran pedallara zaten direksiyon dersinde öğretecekşer kocadan hoca olmaz
beyazzkuguu benguzeynep kesinlikle araba sürmekten şimdiden zevk alıyorum ama o kadar özgüvenim kırıldı ki en kolay kısımda yapamamak çok zoruma gitti. Sanki böyle hiç yapamayacakmışım gibi geliyor
beyazzkuguu Hazom yok kursa başlamadım daha. Yazılıya bile girmedim acele mi ediyorum anlamadım. Baştan böyle kaldıramamak çok hayal kırıklığına uğrattı beni
Hazom beyazzkuguu siz sakin olun akışa bırakın. Kursa kayıt olmuşken geri adım atmayın, çok pişman olursunuz
seros3535 beyazzkuguu En kötü otomatik ehliyet alın kendinizi strese sokmayın boşuna hem daha rahat edersiniz
GezginPaNDa beyazzkuguu Bence hoşunuza kendinizi hiç strese sokmayın otomatik araba alın gaza basın gider Eve otomatik araba alırsınız bitti gitti
beyazzkuguu allwrite yani arabayı her niyet edişimde kaldırabilsem sanki geri kalanı gelecek gibi hissediyorum ama başta böyle tıkanmak biraz modumu düşürmedi değil yoksa iyi gittiğimi düşünüyordum açıkçası :)
Hayallerhayatolsa beyazzkuguu sen sınav olmadın sanırım derste almadın. Direksiyon dersi Kocadan hoca olmaz bunu bşr aklına sok aşko Git kursuna al ehliyetini onlar sana öğretir
beyazzkuguu Hayallerhayatolsa yok daha 3 gündğr kocamla çalışıyoruz her şey güzel gidiyor vitese bakmadan attırıyorsun diyordu ta ki arabayı 20 kere istıp ettirene kadar sürdü bu güzel sözler :) o da haklı gibi ama ben debriyajdaki o hissiyatı yakalayamıyorum dengeyi sağlayamıyorum belkide buna kabiliyetim yok
emooo Otomatik ehliyeti alın isterseniz birde artık bayanlar otomatik kullanıyor genelde benim de manuel ama otomatik büyük rahatlık.
beyazzkuguu emooo bende artık öyle düşünüyorum ya arabayı da satarız otomatiğe döneriz. Ama şu an manuel sınava çalışırken felan zor olur mu ki bana
beyazzkuguu Noname21 evet olmuyormuş. Yumuşak davranıyor ama yine de yok 20 kere araba istop ettirildi diye kayıt sildir denilir mi 🤣
SuMisalii beyazzkuguu ben aktif kullandığım halde eşim yanımda beni strese sokarsa ben bile sorun yaşıyorum. Boşverin önce kurstan öğrenin sınra sakin kafa ile öğrendiğinizde uygulayın.
TalentedMom beyazzkuguu erkekleşen bu konuda asla sabrı yok ben de kaldım istemiyor almamı yoksa pes etmeyecektim