myangelson Sare_nuhaninannesi_05 öyle gerçekten bir de bize baya ücret çıkıyordu burada çok az ücret odeyenleri falan görünce sasiriyordum 😄
senaurass Sare_nuhaninannesi_05 özeldeki doktor bana da 3 aylık çıkardı ve 2. Rapor kurul raporu olması gerekiyormuş dedi eczacı. Tekrar aynı doktor ve aynı bölümden almama rağmen ödeme olmadı. Kendi paramızla aldığımız oldu. Ama bende farklı bir testten dolayı kullanıyordum genetikten pıhtılaşma çıkmadı yani
Sare_nuhaninannesi_05 senaurass hmm bende genetik pıhtılaşma var ikinci heyeti beklemeye de vaktim o kadar yok benim maalesef raporsuz paralı alamaya da raaziyim artık 🥹
senaurass Sare_nuhaninannesi_05 sizden o zaman heyet beklemezler bence sizin rahat olur. Şu an kullandığınız günlük doz miktarı fazla yazılmıştır belki hepsini alın olmazsa
Sare_nuhaninannesi_05 myangelson Bende az oduyordum aşkım işte vitamin diğer ilaçlar özel ilaç olunca onlar etki ediyordu
ozdenizzz myangelson düşün ki ben hiç ödemedim alırken de hiç zorluk çıkarmadılar bende çok ödeyenlere ya da rapor için uğraşanlara şaşırıyordum eminim çoğu da bana inanmıyordu.
myangelson Sare_nuhaninannesi_05 yok ya bizde 3 kutuya 900 TL vermiştik 1 aylık verdiler İlk seferde o da 942 TL falan tuttu vitamin ilaçları falan 42 TL mi ne tutmuş e devletten bakmıştım
myangelson ozdenizzz ücretsiz alan da oluyordu evet. Onun kodu varmış galiba venöz yetmezlik falan girilmesi gerekiyormuş rapora öyle ücretsiz veya çok az ücret ödenerek alınıyor diye okumuştum momda. Belki sizinki de öyledir
myangelson Sare_nuhaninannesi_05 artık her ilaç özel neredeyse 🤦🏻♀️ geçen calpol yazıldı gorkeme reçeteyle 200 TL verdim eczaneye. Reçetesiz fiyatı 250 TL. Muayene katkı payı da çıkmamıştı