Kızlar ben temmuz ayında gebeliğimi öğrendim şuan 18+0 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum özelde ki doktor 3 aylık rapor yazmış ilk rapor öyle çıkıyormuş neyse gel gelelim mevzuya bu devlet Hastanesi’nde ne kadar süre içinde çıkıyor peki ? Nereden yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim.