aylss zeynep kamil hastanesinde taktırdım sadece takılmadan önce 1000 tl ödeme yaptım . Ama aşırı memnunum iyi ki taktırmışım takılırken hiç hissetmedim abartmıyorum 1 dakika falan sürdü ki ben böyle şeylerden çok korkarım ama hiç bişey yokmuş gerçekten bu arada adetliydim ama yine de tüm kan testlerini istediler