Özelde çok pahalı ya, doğum yaptığım doktora sordum 7 bin falan dedi. Hiç gerek yok. Şehir hastanesi de takıyormuş. Regl değil iseniz kan tahlili götürmeniz gerekiyormuş gebe olmadığınıza dair. Regl işeniz direkt takıyorlarmış diye duymuştum. Bu dışardan alma olayını falan ilk defa duyuyorum. Bende daha taktırmadım hapla korunuyorum bi ara gitmem lazım