huma216_ hayır canım önce sonda taktıklar o şekilde battaniyeye sardım kızımı giydirme dediler sadece zıbın vardı üzerinde, eşimle birlikte girdik çekime sedyeye uzandirip idrarını yapmasını bekledi oradaki calisan, idrarını yaptığı anda çekimi yaptı röntgen gibi çekim yapıldı ama tek farkı buydu, orda idrarını yaptığı esnada böbreğe ne kadar idrar geri gidiyor onu tespit ettiler, doktor şöyle dedi 1-2-3-4-5 derece sınıflandırılır ve sizin kaçak 3 o yüzden sadece takip edilecek 5 olsaydı müdahale ederdik dedi kapalı ameliyatla