huma216_ Diyarbakır memleketim ama orda sıkıntılı maalesef biliyorum, hastane yönünden çok yetersiz, bana hamileliğimin 36.haftasinda söyledi doktorum sağ bobreginde boşluk var diye biraz fazla dedi hatta, doğumdan sonra bakıldığında 7.5 mm boşluk var dediler sınır 5 mm, gerileyedebilir dediler sürekli ultrason kontrolü yapılıyor, ilk ultrasondan sonra floroskopi çekildi 3mm kadar böbreğe boşluktan dolayı idrar kaçağı oluyor, böbrek zarar görmesin diye enfeksiyona tedbir amaçlı antibiyotik kullanıyoruz simdi, bı yaşına kadar kullanacaz kapanmazsa kapalı ameliyat dedi doktorumuz ve bu son iki ultrasonda taş da çıktı aynı böbrekte d vitaminini kestik bakacaz artık