havvaya elifozkan evet öyle düşünüyorum genelde ama bulamadım baktığım yerlerde o yüzden sorayım dedim
havvaya forumgurmesi çok ağır hantal birşey istemiyorum ama devrilme konusu olursa diye de korkuyorum. Kendini sağa sola atıyor birazcık
forumgurmesi havvaya işte o yüzden brnde istemiyordum hafiflerden 2 tane aldım asla güven vermedi kaç kere düşme tehlikesi yaşadık. Sonra bu dediğimi aldık. Diğerlerini de anneanne ve babaanne evine yedek olarak bıraktık.
damlaozzz havvaya baby plus mastercook çok memnunum bende ikeada var aslında o çok kullanışlı hafif pratik ama oğlum çok hareketli onda tutamıyorum hafif olsun pratik olsun derseniz ikea alın derim
havvaya damlaozzz ilk ona baktım da ayak yeri yok diye vazgeçtim. Basamak ek parça almak fikri hoşuma gitti. Bu şekilde satıldığını bilmiyordum.
damlaozzz havvaya evet bulabilirsiniz ben kullanmadığım için almadım ama hepsiburada trendyol gibi sitelerde oluyor
havvaya forumgurmesi Allah korusun yavrularımızı. Kiwi ye baktım az önce civil e bebek İnternet sitesinde gördüklerime benziyor. IKEA antilopa daha önce bakmıştım.
havvaya forumgurmesi az önce buna da baktım maliyeti artmış sanki onların ben bir kaç ay önce baktığımda daha uygundu sanki…. Mama sandalyesini ne kadar süre kullanılıyor?
forumgurmesi havvaya Biz 2 yaşına kadar kullandık. Daha sonra oturmak istemedi. Sakin yapılı bir çocuksa daha uzun da oturur. Benimki çok hareketli. Şimdi de ikinci bebekte kullanacağız.
havvaya forumgurmesi şimdilik sakın gibi ama saga sola atılıyor. 6 aylık daha oğlum….. ❤️aaa hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Ne kadarlık🤔
busrakaan18 havvaya İkea antilop hem hafif hem küçük temizliği kolay memlekete giderken götürüyorum .Devrilme gibi bir şey de söz konusu değil ayakları geniş çünkü kıpırdamıyor bile. Ayak koymak için aparat sipariş ettim bebeğim 1 yaşına girecek çok memnunum ben
havvaya ummukerem öyle gibi kuzum bakacağım inşallah. Bu hafta veya haftaya aktif yemek yiyene kadar vaktim var. Birlikte oturtup yemek yemek istiyorum oğlumla . Kahvaltima ortak çıksın ❣️
havvaya forumgurmesi yaaa maşallah. Sağlıcakla gelsin yavru… Az kalmış ama ağırlığı hissettiğin zamanlar . 😘