havvaya Kızlar bebeğime mama sandalyesi almak istiyorum. Sizin kullandıklarınız neler? Kullanıp memnun kaldığınız marka ve modeller nedir ?
elifozkan havvaya ben kullandığımdan memnun kalmamıştım zaten artık kullanmıyoruz bebeğim sevmedi. Sadece şuna dikkat et alt kısmında ayaklarını koymak için yer olsun ayakları boşlukta kalmasın yani
duyguluinsan havvaya mamas papas oturak aldım, her yere götürüyorum. Dışarda yemek yerken ortak kullanım sandalyelerinden rahatsız oluyordum. Ev için de ikea antilop aldım. Çok memnunum, sırt minderi ve ayak koyma yeri satın aldım ek olarak. Portatif ve yıkanabilir tercih etmenizi tavsiye edebilirim.
hayrunn havvaya kiwi koala aradığım tüm özellikleri mevcut:) koltuk yatışı yükseklik pozisyonu tepsi pozisyonu hepsi kademeli ve ayakta sallanmıyor güvenilir tek eksi yani emniyet kemerini takıp çıkardığımız düğmesi orası dandik bi plastik o da çok önemli değil tepsi zaten önüne kadar geliyor kımıldama şansı sıfır 😂
havvaya elifozkan evet öyle düşünüyorum genelde ama bulamadım baktığım yerlerde o yüzden sorayım dedim
forumgurmesi Joie mimzy xl kullanıyorduk, biraz büyük ama aşırı sağlam ve oturaklı. Küçük ve hafif olanlardan 2 tane aldık anneanne ve babanneye koyduk ama hareketli bir bebekse önermem asla güven vermiyor.
havvaya forumgurmesi çok ağır hantal birşey istemiyorum ama devrilme konusu olursa diye de korkuyorum. Kendini sağa sola atıyor birazcık
havvaya forumgurmesi az önce buna da baktım maliyeti artmış sanki onların ben bir kaç ay önce baktığımda daha uygundu sanki…. Mama sandalyesini ne kadar süre kullanılıyor?
gulsahk0 duyguluinsan merhaba ayak koyma aparatını nerden temin ettiniz bende bu modeli düşünüyorum fakat aparatı bulamadığım için henüz alamadım
aybike042024 hayrunn bizimde mama sandelyemiz bu marka🥰 bende çok memnunum. Ama maalesef bizimde kemerin dişleri kırıldı😔
duyguluinsan gulsahk0 ikea nın kendi üretimi yok maalesef, uyumlu diye satılan trendyolda bir kaç model var.
albatross havvaya Chıcco Polly 2 start kullanıyorum çook memnunum. Bence yeriniz varsa bu tarz sağlam bir şey alabilirsiniz. Ikra antilop bana güvenli gelmedi açıkçası. Çünkü bazen kendini geriye atıyor veya sallanıyor düşer gibi düşündüm. Bu kadar para vermek istemiyorum derseniz de kiwi koala da bu modele yakın bence, sadece ön de tekerleği yok ama zaten genelde sabit bir yerde duruyor.
ummukerem havvaya ikea antilop valla öyle özellikliye falan gerek yok çok kirleniyor zaten sil geç olması önemli bence, bide arkadaşımda elele vardı bebeği iki kez düştü çok sağlam değil gibi, bi de mutlaka ayaklık olması lazım sandalyede , biz aparat aldık
senaurass havvaya bir tane daha alabilsem ikea dakini alırdım. Biz bebek mağazasından aldık bu kademeli olanlardan. Büyük oturaklı vs. Ama bundayken değil banyo oturağında daha çok yiyor. Ikeadakinin arkası biraz daha açık bence o bunaltmıyor daha çok hareket edebiliyorlar aynı banyo oturacağı gibi. Bir de ağır, temizlik yaparken kaldırırken zorlanıyorum ben çok güçlü biri değilim. Ama bazen mutfaktayken bebeği koyup yere de ışıklı araba açıyorum koltuğu da yere yakın kademeye getiriyorum yerde oturuyormuş gibi oluyor arabayı izliyor tek artısı bu bunun için de almazdım