Bugün 42 günlük. Ne bir uyku, ne de bir emme düzenimiz var. Bu zamanlarda uyku düzeni olmayacağının farkındayım ama uykusu çok düzensiz olunca emzirmeyi de düzenli yapamıyorum ve bezlerindeki çiş kaka miktarı azaldı gibi geliyor son 2-3 gündür. Üstüne az önce bir yazı okudum ve aydınlanma geldi resmen, bence meme reddi de yaşıyoruz. Zaten çok gazlı bir çocuk, bıraktığım yerde iki dk ağlamadan durmuyor. Üstüne reflüsü de var, emdiğini kusuyor sürekli. Sütüm de ya tazyikli geliyor ya gelmiyor o da azaldı iyice. Ee daha ne sayayım ki yani kızlar. Sinirlerim bozuldu artık. Ben bakamıyorum sanırım bu çocuğa. Ne yapacağım bir şey diyin lütfen.