Retzja aslhns Kesinlikle katılıyorum bizim de bir tanıdığımız Karslı, o memleketten getirtiyor, biz de ondan satın alıyoruz, böyle bir keskin kaşar lezzeti olamaz.
batusss myangelson Murat bey baya yumuşak gelmişti bi kere denemiştim sanırım ama ak*naz güzeldi gerçekten son bi senedir geçen seneye göre kötüydü ama yeni aldım geçen gün Hemde iki tane kremalı makarna yapacaktım sosuna attım erimedi resmen sakız gibi kaldı poğaçayada katmıştım Ondada aynı oldu semsert gerçekten yazık ya
alpmila batusss ya adını tam hatırlamıyorum gecen haftalarda aldık bimden yuvarlaktı ama aknaz değildi o kadar güzeldi ki gecen günde ondan göremedim yuvarlak olandan aldım akmaz orta diyebilirim
myangelson batusss biz bimden 101 sen falan peynir almayali uzun zaman oldu. Tatlarını hiç sevmiyoruz erimemesi de öyle. Yani ucuz da değiller verilen paraya yazık oluyor cidden hem de sağlık açısından da zarar veriyor. muratbeyin rengi bile ötekilere göre baya farklı ama biz bir sürü denedik bunda kaldık. Beyaz peynir de ekici lokum kıvamında severiz.
batusss [silindi] file yaşadığım yerde yok ama yarın onun olduğu yere gidicem denensin diyeceğim ama file de bime ait diye biliyorum
batusss kubraa0606 çok yumuşak kıvamlı değil mi birde erimesi nasıl diyelim kuymak yaparken de kullanıyorum ben
kubraa0606 batusss tostta kullanıyorum ben gayet güzel oluyor ama kuymak için bir şey diyemeyeceğim kuymakta Çeçil kullanıyorum
batusss elifozkan ekicinin beyaz peynirini kullanıyoruz kırmızı paketli olan ama kaşarınıda deneyeceğim
batusss nnoktaa çok teşekkür ederim ya bebeğimden yedirdiğim için temiz içerikli olursa çok iyi olur kaşarlı yumurta seviyor kendileri
myangelson elifozkan onları da denedik ama tat olarak Muratbey daha çok hoşumuza gitti. Ekici biraz ekşimsi geldi bize. Beyaz peyniri çok güzel ama kaşarını sevemedik. Muratbey bulamazsak Sütaş alıyoruz da ilk tercih Muratbey
sudenaz0 batusss teksüt mülemmellll. İster kahvaltıda tüket ister erit çok lezzetli cıvık,yumuşak,tuzlu değil tam kıvamında😻